piątek, 2 marca 2012

Początek: wprowadzenie

Zastanawiam się właśnie nad tym, czy zacząć publikować teraz, czy poczekać. Na razie utworzyłam bloga, tak na wszelki wypadek. Będzie to opowiadanie o One Direction, to pewne. Może niektórzy znają mnie już z mojego pierwszego bloga, ale dostałam nagłej weny, na coś nowego, zobaczymy, cz się uda. Głównym bohaterem na pewno będzie Niall. Resztę na razie szkicuje, ale nie będzie to opowiadanie łatwe. Czasami może być monotonne, nudne. Ale będzie miało głębsze przesłanie.


Jak napadnie mnie wena, to napiszę. Trzymajcie kciuki.




xx

5 komentarzy:

  1. SUUPPPEEERRR!!!!! w końcu główny bohater: NIALL <3
    PISZ!!PISZ!! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!!! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo Ciekawie się zapowiada. :) To ja czekam na początek. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nialll <3 Kocham Cię za to, że on będzie głównym bohaterem! <3 Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału, wiedz że będę czytać! c :

    OdpowiedzUsuń
  4. No , no czekam na coś zaskakującego ; ) Niall nie jest moim ulubieńcem ,ale chętnie przeczytam ciekawe opowiadanie o nim. Pozdrawiam ; )

    http://dance-with-me-tonight.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaaak, Niall <3 nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału! Wiem, że to opowiadanie będzie świetne 1. bo o Niallu 2. bo z drugiego bloga wiem, że cudownie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń